برج خنك كننده برج خنك كننده .

برج خنك كننده

قيمت پكينگ برج خنك كننده

قيمت پكينگ برج خنك كننده تابع كيفيت مواد اوليه، ضخامت و كيفيت پروسه توليد مي باشد. كيفيت تمام مواد خام پليمري يكسان نيست و مواد خام به كار رفته در توليد پكينگ برج خنك كننده بايد استاندارد هاي مشخص شده در مقاله STD-136 انستيتو برج خنك كننده را رعايت كند. مواد پليمري با توجه به نسبت تركيبات شيميايي انواع بسيار مختلفي و كاربرد هاي بسيار متنوع دارند. استاندارد STD-136 مينيمم كيفيت مورد نياز مواد خام به كار رفته در توليد پكينگ برج خنك كننده را بر اساس تست ها و بررسي هاي واقعي و كاربردي در برج خنك كن اعلام نموده است.

پارامتر هاي موثر بر قيمت پكينگ برج خنك كننده

همانطور كه اشاره شد با توجه به نسبت تركيبات شيميايي به كار رفته ، پليمر خواص متفاوتي خواهد داشت. اضافه نمودن پلستيسايزر، اصلاح كننده حرارت، بازدارنده هاي يو وي و تركيبات ديگر كه موجب ويژگي هاي متفاوتي مي شود و بروي خواص مكانيكي پليمر اثر گذار است. مي توان با پليمر بسيار ارزان ورق هاي پكينگ را فرم داد و قيمت پكينگ برج خنك كننده را بسيار پايين آورد، ولي اين پكينگ مقاومت و عمر كمي دارد و به سرعت از بين خواهد رفت و نياز به جايگزين خواهد داشت كه بر خلاف هزينه هاي اوليه پايين در حقيقت هزينه زيادي را در نهايت به مصرف كننده تحميل خواهد كرد.

براي استفاده در برج خنك كننده، دماي خمش ، مقاومت يو وي ، مقاومت در برابر ضربه و قابليت اشتعال مواد پليميري از جمله پارامتر هاي مهم مي باشند. توانايي پكينگ در تحمل دماي آب در داخل كولينگ تاور همان دماي خمش پليمر مي باشد كه از خواص مكانيكي پليمر است و همچنين توانايي پكينگ جهت مقاومت در برابر ترد و شكننده شدن همان خاصيت مقاومت در برابر ضربه و مدول انعطاف پذيري مي باشد.

بررسي تمام مقوله ها نياز به نوشتن يك كتاب دارد كه از بحث اصلي خارج خواهد شد. بنابراين نياز است حداقل خواص لازم براي پليمر خام مورد استفاده مشخص شود تا ويژگي هاي پكينگ را تامين نمايد و پكينگ ساخته شده بايد تمام استاندارد هاي اشاره شده در مقاله STD-136 را دارا باشد كه جهت بررسي و آناليز اين استاندارد ها نياز به تست آن در آزمايشگاه است. مواد افزوده شده به پلمير خام و پروسه آن به روي هزينه تمام شده و قيمت پكينگ برج خنك كننده تأثير گذار است، در جدول زير حدود قيمت نمونه پكينگ تا لحظه نگاشتن مقاله اشاره شده است.

يكي ديگر از پارامتر هاي موثر بر قيمت پكينگ برج خنك كننده صخامت ورق هاي به كار رفته در پكينگ مي باشد، اين ضخامت وابسته به گام ( فاصله ورق هاي پكينگ برج خنك كن ) است كه هر چه فاصله ورق ها بيشتر باشد نياز به ورق با ضخامت بالاتر است تا استحكام بلوك پكينگ تأمين گردد. پروسه ساخت پكينگ نيز بروي قيمت تأثير گذار است ، در هنگام فرمينگ ورق ها بايد حرارت به صورت يكنواخت و صحيح اعمال شود و تمام قسمت هاي پكينگ فرم بگيرد.

چسب مورد استفاده نيز حائز اهميت است كه بايد ورق ها را به خوبي به يكديگر پيوند بزند. اين برداشت اشتباهي است كه رنگ ورق پكينگ برج خنك كنندهبروي قيمت آن اثر گذار است و تنها تركيبات به كار رفته در ماده اوليه حائز اهميت است. هر چه تراكم ورق هاي پكينگ بيشتر باشد وزن پكينگ بالاتر رفته و در نتيجه قيمت پكينگ برج خنك كننده نيز بالاتر مي رود. بلوك پكينگ با گام ۱۲ از بلوك پكينگ با گام ۱۹ در اندازه يكسان قيمت بالاتر و همينطور سطح بيشتري خواهد داشت.


برچسب: قيمت پكينگ برج خنك كننده،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۰۸:۰۶ توسط:بادران موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :